Visie en Strategie

Onze visie our drinks on every table staat voor groei en biedt vele mogelijkheden. Het biedt de context waarin we onze strategische beslissing nemen in de markten waarin we actief zijn en de soorten dranken die we produceren. Hoewel de dranken die we voor onze klanten produceren niet onze naam dragen, zijn we trots op de bottel- en verpakkingsoplossingen die we bieden en nemen we verantwoordelijkheid voor de kwaliteit die we leveren.

Sinds de oprichting in 1999 zij we op eigen kracht en door overnames flink gegroeid. Vanaf 2013 zijn we verder ontwikkeld door de fusie met het Britse frisdrankbedrijf Gerber Emig. Met een omzet van 2,3 miljard euro heeft de Refresco Group daarmee haar dominante positie op de West-Europese markt verder verstevigd. In 2018 heeft de grootste overname in onze geschiedenis plaatsgevonden door de overname van Cott’s bottelactiviteiten in Noord-Amerika. Met deze acquisitie is Refresco getransformeerd tot ’s werelds grootste onafhankelijke bottelaar voor retailers en A-merken met leidende posities in Europa en Noord-Amerika. Het is onze ambitie om nog verder te groeien. Think about it: our drinks on every table!